מה משותף בין יום הולדת ושנה חדשה? עוד שנה, זה נכון… וגם – כרטיסי ברכה.
בעידן דיגיטלי כשלנו, לביטוי "כרטיסי ברכה" יש ניחוח של פעם. עצם המילה מעלה בנו נוסטלגיה חסרת תקנה. שאלנו את עצמנו, אם יש מקום לעשות לכרטיס הברכה תחיה מחודשת. לעצב אותו מחדש, עדכני ורלוונטי. אבל בפרינט.
אם היינו מתבקשים לעצב כרטיס ברכה למותג נחשב בימינו, איך הוא היה נראה?
תודתנו לחברות קהילת 'הפורמה', שחברו אלינו להפקת פוסט ויזואלי שכולו השראה. לחני קורנברג שהתחילה בתהליך האוצרות, ולמורן סוטו שסיימה אותו וגם הפיקה לפרטי פרטים.
*לחצו על כל תמונה, כדי לקרוא קצת יותר על המעצב ועל היצירה.
מגדלור החלומות עוצב ותוכנן על ידי האמן קצומי קומגאטה (Katsumi Komagata).
קצומי נולד בשנת 1953 בשיזואוקה, ולמד עיצוב גרפי במרכז העיצוב של ניפון. הוא הקים את הסטודיו לעיצוב "One Stroke" בשנת 1986, שהחל כסטודיו לעיצוב גרפי, ובהמשך התרחב לפרסום ספרי ילדים. קטצומי ידוע כעת בזכות ספריו המעוצבים להפליא.
צמד המעצבים הצפרתים אנטואן אודיאו ומנואל וורוש , עובדים יחד משנת 1993 ומיישמים את החזון המשותף הסוריאליסטי והחלומי שלהם על ריהוט, אמנות גרפית וכל דבר אחר שעולה בדרכם. הם עיצבו מחדש את הזהות החזותית של חברת 'כריסטיאן לקרואה' בשנת 2002 ועיצבו את כרטיסי ההזמנה לתצוגת האפנה. מאז הם מוצגים בקביעות בגלריות שונות בעולם.
הזמנת ה- VIP הייחודית של הילטון העולמית לאולימפיאדת לונדון נוצרה על ידי Artifacture, סטודיו לעיצוב המתמחה בחיתוך לייזר. ההזמנה המתקפלת מציגה בשכבות את קו הרקיע של לונדון, וכל שכבה נפרשת וחושפת את הפרטים והמידע הכלולים בתוכם.