גבירה מילווארם, היא גם ריאלית וגם הומנית, לא רואה את עצמה כקריאטיבית אבל עוסקת בזה לא מעט……
אין לה הגדרה מדויקת וזו ההגדרה הכי מדויקת שלה. היא מביאה את השם לפה. ואת הפה לשם.
גבירה, עומדת בראש ארגון תמך, המקדם נשים חרדיות בעולם התעסוקה. במקביל מנהלת את העסק האישי שלה 'gmp start' , שם היא מטמיעה טכנולוגיות בחברות וארגונים בארץ ובעולם.
בשיחה איכותית ורצופת תובנות אמת, פתחנו נושאים ונגענו גם בנקודות רגישות לפחות אצלנו.
על חדשנות וחידושים, על איזון בית עבודה ועל ביטוי אישי מקצועי, למה בשביל כל המשפחה אנחנו חייבות למלא קודם כל את עצמנו. קודם כל. מה זה בעצם חוסן, ולמה הקורונה הפכה את זה למיומנות קריטית. הכל תוך כדי שימוש במודלים, בהיסטוריה, בניסויים, בסיפורים ובשפה עשירה של דימויים כדי להסביר את עצמה.
תקשיבו.
זה ייתן לכם חוסן.
תודה לכולכן, תענוג כל פעם מחדש!
מודל הדורות שגבירה סיפרה עליו הפעים אותי לגמרי..
מרתק ממש.
זה ממש מרתק. אפרת יפה הפגישה אותי עם זה.
https://en.wikipedia.org/wiki/Strauss%E2%80%93Howe_generational_theory
שיחה מדהימה! נהניתי כל כך. שומרת להשראה.
תודה שרי.
זו ההשראה של נעמי ושבי. לגמרי. צריך שתים (או שלוש:) לשיח…
תודה, מדהים ממש.
התמלאתי במנה גדושה של חוסן!
חזקתן, חדדתן משמעות ומודעות.
ברוך השם! כל כך שמחה – תודה ששיתפת!
תודה לכם על הפודקאסטים המעניינים.
כל פעם שאני מקבלת פודקאסט חדש אני יודעת שעכשיו צפוי לי בוקר מעניין בעבודה!
ותודה שאתם מחדדות כל הזמן את הפאן היהודי של הדברים!
ההרצאה מרתקת ומלמדת
נכון שהפודקאסטים של שבי ונעמי מרתקים?
שמחה שנהנית בס"ד.
תודה על הפידבק חוה יקרה!
וואו הפודקאסט הזה
גבירה- מגרה אותי לגור בתמך רק כדי לשמוע ממך עוד:)
נגעת במקום שאני הרבה עסוקה בו-
חותם אישי בתחום כל כך רווי.
אני לא רוצה עדין להגדיר את עצמי
מרגישה שעדיין לא התישבתי על הכסא שלי
אני טועמת
מנסה כל מיני
לא אכפת לי לא להגדיר את עצמי עדיין
השאלה מה עם היצוג שלי
אני מרגישה שזה תוקע אותי הרבה בחיים העסקיים
אם זה באתר שלי, ובכל מקום
מה עושים בינתיים? עד שאגמור לטעום את כל העולם??
תרחיבי עוד על הנושא הזה של חותם אשי
העולם רווי כל כך
ואולי דווקא ברוויה הזו אפשר למצוא את הבידול יותר מתמיד?
יהודית יקרה, את שואלת שאלה כל כך אמיתית.
תרשי לעצמך לטעום. תקשיבי שוב לפודקאסט הקודם עם אפרת יפה שהיא מדברת על הספר range. ללמוד, לטעום, לנסות…
תהיי במודעות למתי את מרגישה שאת במיטבך. וגם תשאלי אחרים לפידבק. שישקפו. תמצאי את המילים שחוזרות על עצמם. כדאי אפילו לרשום כדי שתוכלי ממש לזהות.
הקב"ה ברא את כולנו שונים אחד מהשני – לא יכול להיות שהעבודות שלנו זהות.
זה יבוא אי"ה!
ותבואי לבקר בתמך! השיח הזה קיים שם כל הזמן… אשמח לראות אותך!
וואו!
תוכן עשיר ומרתק!
הרבה כלים מעשיים וחומר למחשבה..
תודה לכן!
תודה על הפידבק שרה יקרה.
שמחה שבס"ד נהנית!
פרק עשיר ומלא תוכן כל כך אמיתי!
נהניתי מכל רגע ומאד הזדהתי
דיברת על 5 השלבים של עצמאי,
אבל ציינת רק את הראשון
תוכלי לפרט?
זה מאד מסקרן!
שלום מימי יקרה,
על קצה המזלג הנה מה שגודין אומר על חמישה השלבים:
פרילנס מכני – כל אחד יכול לעבוד. מישהו מביא לך את העבודה. את גנרית. את בורג במערכת. את עובדת בשביל חברה גדולה
Handyman – הקל יותר, הזמין יותר… זה טוב אם יש מסביבך הרבה אנשי שצריכים אותך (אם את הצלמת היחידה בשכונה)
Craftsman – מישהו שהשקיע ועשכיו הוא יותר טוב מאחרים
ייחודי – זה משחק אחר. יותר טוב ממה שביקשנו. אני היחידה מאד קשה להגיע לזה. מבקשים דווקא את השם שלהם. זה קשה אבל זה שווה.
מדהים – מישהו שעושה עבודה שחייבים לדבר עליה. זה לא רק יותר טוב ממה שביקשנו..
בהצלחה!
וואו. מרתק ומעשיר ברמה אחרת
תודה רחלי! שמחה שנהנית בעז"ד!
פשוט מקסים!!!!!!!!!
גבירה כל כך ענווה, כל כך מכוונת לתת לשני, ופשוט מקסימה
והכי אהבתי שכתבתם שהיא קרייטיבית!!
בתור אחת שעובדת איתה, היא מפתיעה אותי כל פעם מחדש
עם חשיבה יצרתית ונועזת לגמרי , בקיצור ממש מאפשרת לעצמה ולאחרים לחשוב אחרת חדשני, ויצרתי
יפה שהבאתם אותה
פערי מקסימה,
את יודעת שאת פשוט מדברת על עצמך. נכון?
שמחה לפגוש אותך כאן!
גבירה
גבירה תודה תודה…
עוררת בי שאלות ותובנות,
אוהבת את הדימויים שלך..
תודה שירה יקרה!
אני נמסה מול המתיקות של גבירה
המבט הפשוט, בגובה העיניים, היכולת להכנס פנימה ולהקשיב
הכבוד והפתיחות שלה לאחרים
גם אם לא היה קשר ליצירתיות ולעיצוב שיחה איתה תמיד תורמת.
הצטערתי שנגמר
רוצה לשמוע ממך עוד
נעמי ושבי – אין כמותכן
תמיד מצליחות לחדש להפתיע ולמלא אותנו
מעריכה מאד!!
קודם כל, תודה גבירה.
פעם ראשונה שאני שומעת אותך (וגם פעם שניה. שמעתי פעמיים:)
הפודאטקס מיוחד!
מלא השראה, נקודות לפתיחה ולהרחבה
ולהדהוד אישי….
ואם הגענו לנקודה האישית, אז יש אחת שבמיוחד מעניינת אותי-
דברת על השלב השלישי בפרילנס. האמן.
אני מרגישה שיש בי חשיבה של אמנית וגם התוצר של העבודה עצמה (והפידבק שאני שומעת מסביבי)
אבל אני מרגישה שהקטע השיווקי הוא קטע שקצת (הרבה) קשה לאמניות
ותוקע אותן מלהמריא ולעבוד במה שהן אוהבות וליצור בו באופן חדשני.
אמניות, הן פחות יזמיות בחוש הטכני. יכול להיות שהן מלאות ברעיונות. אבל ברוטינה של השיווק זה מוציא את הרוח מהמפרשים.
יש איזה מקום שאפשר להתמלא בו? מנוע שקשור לנושא הזה?
בעיקר – משהו שחשוב לדעת כדי שהמקום האמני יבוא לביטוי ולעשיה חיצונית ולא ישאר בחדר העבודה שלי?
אשמח לשמוע ולהחכים
המון תודות